Regulamin rezerwacji

Regulamin rezerwacji i sprzedaży karnetów na mecze Asseco Resovii w sezonie 2024/2025

  1. Organizatorem rezerwacji i sprzedaży karnetów na sezon 2024/2025 jest Asseco Resovia S.A. z/s ul. Podpromie 10, 35-051 Rzeszów, KRS: 0000221810 , NIP: 8133379356, REGON: 180000144 (dalej zwany: „Organizatorem).
  2. Rezerwacja karnetów i biletów możliwa jest wyłącznie poprzez internetowy system rezerwacyjny dostępny na oficjalnej stronie www. assecoresovia.pl pod adresem https://bilety.assecoresovia.pl.
  3. Karnet uprawnia do wejścia na wszystkie mecze PlusLigi, Pucharu Polski oraz mecze organizowane w ramach międzynarodowych, klubowych rozgrywek siatkarskich CEV w sezonie 2024/2025 rozgrywane z udziałem publiczności w Regionalnym Centrum Sportowo-Widowiskowym “Podpromie” im. Jana Strzelczyka przy ul. Podpromie10, 35-051 Rzeszów (zwane dalej: „Mecz”).
  4. Przez dokonanie zakupu karnetu, jego nabywca akceptuje zapisy niniejszego Regulaminu, Regulaminu Imprezy Masowej oraz Regulaminu Obiektu (RCS-W im. J.Strzelczyka). (dostępne pod adresem: https://www.assecoresovia.pl/bilety/regulamin-imprezy/)
  5. Karnet jest ważny na okaziciela w dniu odbywanego Meczu.
  6. Do każdego karnetu istnieje możliwość zakupienia karnetu soviak dla dziecka do lat 3, bez wyznaczonego miejsca siedzącego (tzw. karnet na kolana), który ważny jest wyłącznie z karnetem z którym został zakupiony. Dziecko podczas meczu może przebywać wyłącznie pod opieką opiekuna prawnego.
  7. Nabywcy karnetu nie przysługuje prawo do zwrotu karnetu, w tym nie przysługuje mu prawo do zwrotu ceny za niewykorzystany karnet z przyczyn leżących po stronie Nabywcy karnetu.
  8. Celem uniknięcia wątpliwości, zgodnie z art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) nabywcy karnetu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy nabycia karnetu i żądanie zwrotu ceny za karnet.
  9. Płatności za zarezerwowany karnet można dokonać drogą elektroniczną lub bezpośrednio w punkcie wskazanym przez Organizatora.
  10. Płatności za zarezerwowany karnet należy dokonać najpóźniej 24 godziny od otrzymania potwierdzenia rezerwacji.
  11. Nieopłacona rezerwacja zostanie anulowana po 24 godzinach od momentu otrzymania potwierdzenia jej złożenia.
  12. Organizator gwarantuje sobie prawo do rezerwacji miejsc w przedsprzedaży z przeznaczeniem dla sponsorów oraz gości specjalnych, a także na potrzeby związane ze zobowiązaniami wynikającymi z umów z Europejską Konfederacją Piłki Siatkowej (CEV) oraz Polskiej Ligi Siatkówki (PLS).
  13. Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży w każdej chwili bez podania przyczyny.
  14. Nabywca karnetu może złożyć reklamacje w formie:
    1. pisemnej w biurze Asseco Resovia S.A.; lub
    2. za pośrednictwem e-maila wysłanego na adres biuro@assecoresovia.pl.
  15. Nabywca karnetu składając reklamację zobowiązany jest podać:
    1. imię i nazwisko;
    2. adres do korespondencji;
    3. powód wystąpienia z reklamacją;
    4. datę okoliczności przywoływanych w reklamacji;
    5. datę złożenia reklamacji.
  16. Na żądanie Asseco Resovia nabywca karnetu zobowiązany jest udzielić dodatkowych informacji lub dokonać uzupełnienia już przekazanych informacji, które są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
  17. Asseco Resovia rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia przez nabywcę karnetu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest nabywcy karnetu w formie pisemnej na adres korespondencyjny podany w reklamacji albo w postaci elektronicznej za pomocą poczty e-mail (jeśli był podany).
  18. Nabywca karnetu będący konsumentem jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nabywcą karnetu a Asseco Resovia S.A. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  19. Nabywca karnetu będący konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy zawartej na odległość. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej.
  20. Nabywca karnetu będący konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu obejmującego nabycie karnetu korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  21. W przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego nabywca karnetu będący konsumentem może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem internetowej platformy ODR, która umożliwia dochodzenie swoich roszczeń w związku z usługami świadczonymi przez Asseco Resovia S.A. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Zasady przyznawania bonów rabatowych w przypadku rozgrywania meczów bez udziału publiczności w sezonie 2024/2025

  1. W przypadku wprowadzenia obostrzeń epidemicznych, które będą skutkowały rozgrywaniem meczów bez udziału publiczności w trakcie sezonu (na jeden lub więcej meczów), posiadaczom karnetów będzie przysługiwał bon rabatowy do wykorzystania w sklepie internetowym lub bon rabatowy na zakup karnetu w sezonie 2025/2026.
  2. W przypadku wprowadzenia obostrzeń epidemicznych, które będą skutkowały zmniejszeniem liczby dostępnych miejsc, do poziomu niższego niż liczba sprzedanych karnetów, Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia uprawnienia do wejścia na Imprezę na podstawie zakupionego karnetu. Jednocześnie posiadaczom karnetów będzie przysługiwało pierwszeństwo zakupu biletów w ramach określonego limitu widzów. W takim przypadku, mecz będzie potraktowany jak mecz bez udziału publiczności, za który posiadaczom karnetów będzie przysługiwał bon rabatowy.
  3. Bon rabatowy zostanie przyznany po zakończeniu sezonu 2024/2025 – nie później niż do 30.06.2025 r.
  4. Wartość bonu rabatowego będzie obliczana następująco:

WARTOŚĆ BONU RABATOWEGO = CENA KARNETU * (Liczba meczów rozegranych na Hali Podpromie bez udziału publiczności w sezonie 2023/2024 w ramach rozgrywek PlusLigi, Ligi Mistrzów CEV i Pucharu Polski / Liczba wszystkich meczów rozegranych na Hali Podpromie w sezonie 2024/2025 w ramach rozgrywek PlusLigi, Ligi Mistrzów CEV i Pucharu Polski)

Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w sezonie 2024/2025

  1. Organizatorem rezerwacji i sprzedaży karnetów na sezon 2024/2025 jest Asseco Resovia S.A. z/s ul. Podpromie 10, 35-051 Rzeszów, KRS: 0000221810 , NIP: 8133379356, REGON: 180000144 (dalej zwany: „Organizatorem).
  2. Rezerwacja możliwa jest wyłącznie poprzez internetowy system rezerwacyjny dostępny na oficjalnej stronie www. assecoresovia.pl pod adresem https://bilety.assecoresovia.pl.
  3. Terminy rezerwacji na poszczególne mecze będą ogłaszane na stronie internetowej Organizatora.
  4. Przez dokonanie zakupu biletu, jego nabywca akceptuje zapisy niniejszego Regulaminu, Regulaminu Imprezy Masowej, Regulaminu Obiektu (RCS-W im. J.Strzelczyka). (dostępne pod adresem: https://www.assecoresovia.pl/bilety/regulamin-imprezy/) oraz oświadcza, że zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej ( dostępna pod adresem: https://bilety.assecoresovia.pl/klauzula-informacyjna/ )
  5. Płatności za bilety można dokonać wyłącznie drogą elektroniczną, niezwłocznie po wykonaniu rezerwacji. Nieopłacona rezerwacja zostanie anulowana po 4 godzinach od jej złożenia.
  6. Bilety (w formie elektronicznej) przesyłane są na adres mailowy podany w systemie rezerwacyjnym, po zaksięgowaniu opłaty za wykonaną rezerwację.
  7. Bilet sprzedawane są wyłącznie na okaziciela.
  8. Nabywcy biletu nie przysługuje prawo do jego zwrotu, w tym nie przysługuje mu prawo do zwrotu ceny za niewykorzystany bilet z przyczyn leżących po stronie nabywcy biletu.
  9. Celem uniknięcia wątpliwości, zgodnie z art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) nabywcy biletu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy nabycia biletu i żądanie zwrotu ceny za bilet.
  10. Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży w każdej chwili, bez podania przyczyny.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia limitów rezerwacji i sprzedaży biletów na jedną osobę.
  12. Bilety ulgowe przysługują: dzieciom, młodzieży szkolnej, studentom, emerytom i rencistom, osobom niepełnosprawnym oraz ich opiekunom. Osoby korzystające z biletów ulgowych przy wejściu na imprezę zobowiązane są do jednoczesnego przedstawienia wraz z biletem ulgowym dokumentu potwierdzającego prawo do przyznanej ulgi. Osoby nie posiadające takiego dokumentu nie będą wpuszczane na halę.
  13. Bilety SOVIAKI przysługują dzieciom do lat 3 i są sprzedawane bez wyznaczonego miejsca siedzącego (tzw. bilet na kolana). Zakup biletu SOVIAK możliwy jest poprzez:
    – system sprzedaży biletów dostępny na stronie bilety.assecoresovia.pl wyłącznie przy jednoczesnym zakupie biletu,
    – w sklepiku klubowym przy jednoczesnym zakupie biletu lub po okazaniu karnetu na sezon 2024/2025.
    Zakup jednego biletu normalnego lub ulgowego uprawnia do zakupu jednego biletu SOVIAK. Cena biletu SOVIAK – 10 zł
  14. Nabywca biletu może złożyć reklamacje w formie:
    1. pisemnej w biurze Asseco Resovia S.A.; lub
    2. za pośrednictwem e-maila wysłanego na adres biuro@assecoresovia.pl.
  15. Nabywca biletu składając reklamację zobowiązany jest podać:
    1. imię i nazwisko;
    2. adres do korespondencji;
    3. powód wystąpienia z reklamacją;
    4. datę okoliczności przywoływanych w reklamacji;
    5. datę złożenia reklamacji.
  16. Na żądanie Asseco Resovia nabywca biletu zobowiązany jest udzielić dodatkowych informacji lub dokonać uzupełnienia już przekazanych informacji, które są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
  17. Asseco Resovia rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia przez nabywcę karnetu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest nabywcy biletu w formie pisemnej na adres korespondencyjny podany w reklamacji albo w postaci elektronicznej za pomocą poczty e-mail (jeśli był podany).
  18. Nabywca biletu będący konsumentem jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nabywcą biletu a Asseco Resovia S.A. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  19. Nabywca biletu będący konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy zawartej na odległość. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej.
  20. Nabywca biletu będący konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu obejmującego nabycie karnetu korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  21. W przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego nabywca karnetu będący konsumentem może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem internetowej platformy ODR, która umożliwia dochodzenie swoich roszczeń w związku z usługami świadczonymi przez Asseco Resovia S.A. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Zachęcamy grupy zorganizowane do rezerwacji biletów na mecze. Wnioski rezerwacyjne prosimy przesyłać na adres biuro@assecoresovia.pl. Wniosek powinien zawierać informację kto wnioskuje o bilety, liczbę biletów i kontakt do osoby odpowiedzialnej.