Asseco Resovia Rzeszów nawiązała współpracę marketingową z międzynarodowym portem lotniczym Rzeszów-Jasionka. Jej efekty wkrótce widoczne będą dla wszystkich pasażerów odwiedzających lotnisko.
– Port lotniczy Rzeszów-Jasionka i klub Asseco Resovia to znaki firmowe Podkarpacia, z których mieszkańcy regionu mogą być dumni. Wierzę, że dzięki współpracy marketingowej dwóch silnych marek osiągniemy efekt synergii. Zachęcam sympatyków Asseco Resovii do częstego korzystania z naszego lotniska, na którym już wkrótce pojawią się klubowe barwy – mówi Michał Tabisz, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka.
– Współpraca promocyjna z lotniskiem Jasionka to dobry krok w kierunku wzajemnego wspierania znaczących marek Podkarpacia. Nasz port lotniczy to kluczowa wizytówka naszego regionu i liczymy na to, że taka kampania przyniesie obu stronom korzyści wizerunkowe, a także zachęci odwiedzających do udziału w naszych meczach i zakupu pamiątek siatkarskich – powiedział Bartosz Górski, Prezes Asseco Resovii Rzeszów.