Bez kategorii

Asseco Resovia w TOP10 organizacji marketingowych w Polsce!

Z przyjemnością informujemy, że Klub Asseco Resovii Rzeszów znalazł się w TOP 10 organizacji prowadzących w sprzedaży praw sponsorskich.
Autorzy raportu „Rynek sponsoringu sportowego 2017” swoje badania oparli m.in. na szacunkowej wartości praw sponsorskich w roku 2016, czynnikach decydujących o wyborze aktywów sponsorskich czy atrakcyjności praw sponsoringowych.
– Na przestrzeni ostatnich lat podejście do sponsoringu bardzo mocno ewoluowało, odchodząc od tradycyjnego postrzegania, związanego z samą ekspozycją logotypu czy bardzo ogólnymi wskaźnikami wygenerowanej wartości medialnej. Coraz częściej firmy, gotowe zaangażować się w finansowanie sportu, poszukują innowacyjnego i kreatywnego podejścia do sponsoringu. Globalna rewolucja w świecie mediów, rozwój technologii i zmiany przyzwyczajeń konsumentów-kibiców sportu sprawiają, że najbardziej pożądaną cechą projektów sponsoringowych jest oryginalność i nietuzinkowość. Dla sponsorów branding na koszulkach czy na stadionie to już za mało – firmy chcą być postrzegane jako nowoczesne i innowacyjne, dlatego poszukują właśnie takich form promocji i komunikacji. Odpowiednio zaplanowany projekt sponsoringowy może być doskonałym narzędziem do budowania wizerunku sponsora, jednak powielanie tych samych rozwiązań nie poprawi sytuacji w polskim sporcie– skomentował, Piotr Matecki, Prezez Zarządu SportWin, jednej z firm, dzięki której powstał raport „Rynek sponsoringu sportowego 2017”
Działania podejmowane przez Asseco Resovię Rzeszów na polu marketingowym i reklamowym z roku na rok przyciągają sponsorów, którzy chętnie reklamują swoje firmy za pośrednictwem sportu.
W jaki sposób promujemy naszych sponsorów? Między innymi poprzez bandy statyczne, LED, czy te znajdujące się na koronie hali, logotypy firm na sprzęcie sportowym, jednak nie tylko. Nasze działania coraz częściej skupiają się na filmach promocyjnych, a także wspólnych konkursach promujących za równo Klub, jak i Firmę nas wspierającą. Na naszych kanałach social media nasi kibice na bieżąco informowani są o działaniach naszych sponsorów, ale także wydarzeniach organizowanych wspólnie z klubem.
Suma działań sprawiła, że nasz Klub znalazł się w najlepszej dziesiątce organizacji prowadzących w sprzedaży praw sponsorskich wśród takich marek, jak Polski Komitet Olimpjski, piłkarskich – PZPN, Lotto Ekstraklasa, Legia Warszawa czy siatkarskich: PZPS, PLPS, PGE Skra Bełchatów i Chemik Police.
Nasz Sponsor Tytularny – Asseco Poland  znalazł się w zestawieniu top 20 firm, najchętniej inwestujących w marketing sportowy. Siatkówka z kolei znajduje się na drugim miejscu wśród sportów cieszących się największym zainteresowaniem inwestorów.